2013年9月16日 星期一

我是龍友


我是龍友... 只此一天!

有 like  我 facebook 嘅朋友可能半年前已經見過呢批相 
(冇錯! 對於打字我係非常懶)




我覺得影人像的確係非好嘅練習方法 變化萬千 可以令人進步神速
(我意思係正經嘅影相, 唔係係西洋菜街影事業線!)




但其實我非常小機會影女仔 要我比錢請人影我又唔制 
一 group 人咁影無乜 control 我又唔鐘意

難得金次有人自動獻身 我仲唔影到你慌!




而家睇返啲相 好似怪怪地咁 啲色水唔知想點 下次留意下先
希望大家唔會睇到嘔啦 我都明白唔係幾靚仲有好大嘅進步空間




冇收人錢影相真係開心 鐘意點影就點影 零壓力
樣樣嘢都可以亂咁影亂咁試




呢個女仔真黑仔 咁多friend唔搵 搵著我幫佢影 呢一日佢應該行到腳都斷




不過好彩佢見到啲相都收貨 哈哈... 其實唔收都唔得啦 我又冇收佢錢!




仲有好多同一日影嘅相 不過有啲悶 哈哈




希望下次再同大家share時會有進步啦 :D


- 完 - 










沒有留言:

張貼留言