2014年12月9日 星期二

新相機 :P


好喇其實唔係新相機 事原早排跌爆咗個電話mon 整翻之後都係'神神'地

又無乜電話我想要 見部 HTC M8 需然唔係最新 但又 metal body 又幾靚仔 咁啱又見到做緊特價 於是就試一試佢

 





一試之下 唔講得笑!我好鍾意!d電都幾好用 捱足一日都 no problem!

而影相更加比到驚喜我! 我一直覺得電話影相 iPhone 係無敵 但估唔到 HTC 係咁 underrated. 

鍾意影相又想買部非主流電話嘅朋友值得試下.... 

呢個post嘅相都係用 HTC M8 影的 

我無收取利益賣廣告架 :P 




- 完 - 







沒有留言:

張貼留言