2014年1月13日 星期一

韓風美女 | 大量相片 | fashion


韓風, 美女, 照片

每一樣都係獨當一面非常吸引嘅題材 而家我一個 blog post 入面集合有齊尼 3 個原素!

問你怕未?!



無論點都好 嘅然你都 click 咗入嚟 不如睇埋先走喇


*整張背面熱下身先*


言歸正傳 呢批相係早前替一間 韓風時裝店 拍嘅宣傳相 不過隔咗咁耐
我相信相入面嘅衣物已經人面全非




老闆娘話佢密密飛韓國 所以款式成日轉 每款都唔會攞好多件




作為一個麻甩佬 我出街著咩衫大多都係取決於打開衣櫃 邊件比較就手




好在老闆娘襯好晒衫 我只係負責影就得 唔係就出事了




有見事好奇怪 一係就唔影 一影就接住咁影d fashion 相




另一個係比較歐美嘅 fashion blog 集中講一對母女




有睇開我 fb page 嘅 blog 友 可能已經見過




有機會再係度分享下吧




如果對韓風服裝有興趣 可以睇下佢哋 facebook page
有鋪頭同郵購服務 購物狂女士請小心喇!




順帶一提 老闆娘係一位好好人嘅美女 ;)



- 完 - 




沒有留言:

張貼留言