2014年7月31日 星期四

不知不覺口味變了 | 次品


原來這一年間我的喜好不知不覺也在變


琴晚打算整理一下舊的相片備份 無意中睇番呢一輯去年的相


呢一篇 blog 入面嘅相全部都係當時拍攝嘅次品 冇比到客人的


而家睇返又反而幾鍾意喎


可能過去嘅我太過執著於技術上的追求吧 


忽略了很多 或者尼d就係成長吧 (當然 overall 來講我還是覺得上年交相那一批比較靚)


純粹是這一批我曾經覺得不合格的 (可能有d角度不夠好 對焦有偏差 光線不夠好 etc.)

然在居然不再介意那些小決陷 還很喜歡!


能看到自己的轉變的確好有趣 一切都係不知不覺中發生的

我琴晚都有吧這些『次品』全數 send 番比客人 希望佢哋也跟我一樣喜歡『次品』吧



- 完 - 


沒有留言:

張貼留言