2015年10月7日 星期三

開心大發現!


琴日上網禁禁下 禁咗入呢網 原來係一個上網order雜貨嘅網 

禁禁下見到有一版係懷舊零食 見價錢ok即刻試下啦




眼鏡糖!好耐冇見過喇...

好似$2xx 就免費送貨 買零食對我嚟講濕濕碎喇 

埋單時我見仲有即日送貨添! 不過我就揀咗之後果日2-6pm 時段送貨 

我留咗notes話 到達前30min call 我 亦都真係有call我 仲幾好禮貌添!低讚!


到貨!pack 得好好 薯片冇碎 樽裝都無任何損壞 滿分!


仲有好多 make in HK 啤酒 我平時都鍾意做完嘢 夜晚整返支架 不過最煩就係要買完拎返屋企好重 呢個岩晒我

仲有好多其他嘢買 我覺得唔錯 最緊要係送貨準時有禮

有興趣可以上去望下 

P.S. 我真係分享下咋 同 ztore 冇任何關係或利益









沒有留言:

張貼留言