2013年12月16日 星期一

Pure photography | Nikon DF


Nikon DF 可謂風魔全城 四處都見到佢嘅廣告 賣點係 pure photography!




如果你因為標題 click 咗入嚟 你已經比我呃咗啦 哈哈哈
我邊有錢買




Nikon DF 係幾靚仔(前面) 但係冇另我有想買嘅衝動




一來好貴 二來佢 sell pure photography!
我本人唔覺得佢有咩咁 pure! 




要享受攝影 有咩 pure 得過用菲林機影菲林
當然以上都只係小弟嘅愚見 我相信佢都有及引嘅地方


Nikon F2 | Fujifilm Neopan 100



- 完 - 


沒有留言:

張貼留言