2014年1月7日 星期二

土瓜灣的唯一



放假一得閒我最鍾意周圍搵嘢食

之前經過呢度已經想試 不過一直未有機會

而且近屋企嘛 其實土瓜灣好多嘢食 但坐得舒服d嘅cafe就好似冇乜 

入面環境都唔錯 感覺舒適 (掛住食冇影到相 :P )

對面街有錶位 啱晒揸車嚟嘅朋友

裏面仲有好秘密嘅露天位 方便喜愛呼吸嘅客人 但就近toilet 多人行出行埋 

叫咗份 Carbonara 合格啦 分量適中 唔會太漏




另外叫了杏仁魚柳配甜薯 魚無杏仁味 甜薯就好似薯片咁 但係用甜番薯新鮮炸 不過不失啦




我本身都鐘意飲咖啡 只能說OK啦 

對於我嚟講呢度嘅賣點係近我 同埋靜靜地可以傾下計 (當日冇乜客)

睇番 openrice 好多人話佢哋服務態度差 我去又唔覺喎 幾好禮貌

下次去開附近 想靜靜地都可以考慮下呢度 ;)

cafe name: The bites & Co. 
詳細資料上 openrice 睇啦




- 完 - 


沒有留言:

張貼留言