2014年9月23日 星期二

第一次


歡迎各位收睇今集更上一層樓 今次帶大家來到為於中半山干德道嘅一個建築面積1300呎嘅私人住宅.....


好喇 講下笑姐 需然我幾鍾意 但係個單位同我冇關係


我只係受設計師邀請幫他拍攝成品 一般設計師或設計公司完成工程後都會請攝影師拍攝 


一來做profile 二來用作參加比賽或供雜誌刊登用


認識我既blog友都知我係影開bb或家庭照 次可謂我處男下海拍這類型的


原來是比我想像中困難10倍! 光線反差極大 很難控制


需然拍得不是很好 但的確是一次很好的經驗 (幸好設計師收貨)


偶然作出新賞試也不錯 下次一定能做得好一些


看得出屋主很喜歡看書嗎?主題亦是圖書館哦!

如果對這位室內設計師有興趣可聯絡我 我可以提供聯絡方法

多謝觀賞









沒有留言:

張貼留言