2015年6月8日 星期一

夢想與麵包



經常都會有朋友或客人話好羨慕我可以做自己鍾意做嘅嘢 

我相信每個人都會有自己想做嘅事 沒有什麼不可能的

只要你肯踏出第一步 你就已經距離成功近一步 

可能你會話夢想唔可以當麵包 要供樓養家冇可能一家大細同我一齊冒險 

同大部份人一樣我亦有財政壓力 但人生只活一次!

雖然我並不是成功例子 收入只能說勉強足夠 但我可以同人講 I do what I love! 

其實近一兩年身邊發生了很多負面事情 有的不是一般人能想像的 

每張相背後都充滿血汗淚水 而家都係因為影相需要長期睇脊醫

當然唔係話要立刻做你心中理想嘅事 

人生是沒有捷徑的 我亦是 part time 影了兩年 (只做 weekend job) 草經驗及客群 

直至9個月前因為被公司裁員 先把心一橫全職影相 

我並不相信「運」只相信機會是給有準備的人 

你呢?

if there is a will, there is a way!





沒有留言:

張貼留言