2015年6月10日 星期三

靚媽攝影團完滿結束


等我嚟介紹下先 當日我既首席助手~~小檬! 

佢幫我影咗好多 behind the scene 相架 不過係 Gen Mami

啱啱過咗嘅星期日有幸同4為靚媽會面吹下水 當然我有為每個小朋友影一張相啦


需然我只係作一些小分享 但好開心各位媽媽都小有得著

希望對你哋有幫助啦 攝影其實並不難 難在影小朋友要兼顧佢哋嘅反應


呢一方面我相信各位媽媽一定做得比我好 所以我期待係blog度會見到越來越多靚相架 

講明先呀 到時唔好同我爭生意呀 :P


我都考慮緊應唔應該再辦一次 但未諗到日期同内容 亦唔知各位靚媽會對邊一方面有興趣多d




不如各位靚媽如果心目中有某一個攝影範疇比較想學留言講低吖 

睇下可唔可以下次用嚟做教學 topic



沒有留言:

張貼留言