2013年9月4日 星期三

好開心 好興奮


今次真係好開心好興奮呀... 事原係咁


早兩日走去 DCfever 道諗住及下有冇咩新相機資訊 一login就見到有張相好熟口面
睇真d先 發現/記得(年紀大係咁) 

原內我之前 submit 過一張相參加咗呢個攝影比賽 
好感動 原來我攞咗冠軍! 簡直係完全出乎我意料之外


正所謂無期望無失望 宜家就好似中咗六合彩一樣

本身只係有一晚無聊 同個朋友出街亂影 之後又咁啱見到個比賽題材好似幾啱 
所以就 submit 張相

估唔到咁好彩比我贏咗 而且評審俾嘅評語重不錯添

哈哈... 睇嚟我一係就行大運 一係就評審搞錯咗

原相


以下都係同一晚影既其他相

 開心就係咁簡單


貧富


 奶粉都被清了


 一枱


 深水埗的天空


 搏


 別人笑我太瘋癲


 你好


 過馬路要小心


 報紙


魚蛋檔


希望以後仲有咁好彩啦 :)

thanks for visiting...

- 完 -






4 則留言: