2013年9月23日 星期一

戶外熱辣辣 | 家庭編


中秋過後追月日 正當大多數人都好醒目咁係冷氣下避開颱風前嘅炎熱...
我就要開工 仲要係最正嘅戶外 :D



佢哋話有隻風箏好靚


我覺得呢張好好笑 當然令外有啲正常啲嘅


所以話呢 爸爸的確唔易做 我同呢位爸爸都中暑咁滯


咁啱TVB係度拍戲叫我哋靜啲


小朋友的快樂大多建於爸爸的痛苦上


一家4口親晒衫架 


加返張正常嘅相先 唔係個個以為我專係影啲肉酸嘅 哈哈

大家唔使為呢家人請咗我影相而擔心 仲有好多正常嘅相嘅 
但嗰啲就留返比佢哋一家自己欣賞啦

為咗令啲相自然啲 只要情況許可多都由得佢哋自己玩 我自己去補捉 
咁做老實講係揾自己笨

但係出來一定自然得多 搵得我多數都係要求想natural啲

與此同時我正考慮係咪要放棄呢種做法 因為我年紀大啦
咁玩樂去好易無命 ;)


- 完 - 


enty 










沒有留言:

張貼留言