2013年10月2日 星期三

戶外熱辣辣 | 小朋友編

家庭編又點小得小朋友份呢 ... 


細老: 家姐你好肚餓咩?連我條草你都搶!


細老: 我嬲! 唔同你玩
家姐: 唔好呀! 冇人俾我hup好悶架...


細老: 你睇我幾chok?!


家姐: 嘅然你出到chok樣咁絕 我話俾媽咪知...


細老: 唔好呀.....


家姐: 費事採你 我自己衝上雲霄


家姐: 等我都chok下先!


細老: 坐定定扮乖仔先


家姐: 唉... 好啦同你玩火車啦
細老: 家姐!!! 你揾我笨嘅... 攞我嚟遮太陽!



- 完 - 


enty 


facebook website





沒有留言:

張貼留言