2013年10月7日 星期一

相機 與 打字機



相信每一位有影下相嘅朋友 都會聽過類似嘅"讚美"

' 嘩! 你部相機好勁喎 影出來真係好靚!! 唔怪得知咁貴啦 '


有時真係有啲心噏 但不竟人地都係抱讚美的意思...


每次我聽到呢句説話都會有種好微妙嘅咁覺 
首先會有丁點開心因為有人覺得我啲相OK... 但好快我就會被另一種感覺蓋過 
就係人哋只係覺得我有一部比他們好的相機...


注: 呢部相機係朋友嘅 


話說琴日(Sunday) 去咗灣仔隨意門 草地冇乜人 有對父母睇住一仔一女踢波 
應該大約4-5歲 感覺好舒服


咁啱有相機係身 於是我就膽粗粗就埋去爸爸媽媽道問佢哋介唔介意我影佢對仔女幾張相 之後send返比佢哋 ...
佢哋好好人 二話不說就 say yes.. 正當我進備影既時候 其妙既事情就出現了...


有位年約40多歲中國籍男子 手持一部 Canon 1DX (貴相機! 好貴!) 直奔一對小朋友
開動連發 有如機關槍一樣橫掃!!! 


如是者掃射了幾分鐘 以1DX 那1秒14發的連拍速度 應該不下於500張相
期間 view finder 也沒看一下  一對小朋友看來也有點吃驚 ....


此情此景 我都無晒 mood 隨便拍了兩張就算了 再跟爸爸媽媽留下email 就道別...


注: 我唯一既菲林機 係老豆後生時買落


我想講嘅係.... 我唔知呢位大叔啲相靚唔靚 但只係靠相機功能 想也不想看也不看 這是攝影嗎? 


極其量只是玩器材吧 其實玩器材也沒有不對 
畢竟每個人喜好都不一
但最少都專重一下別人先問一下吧 係人地父母面前咁明目張膽


此刻既我有一點因為手上拿著相機感到羞恥! 

唔知大家有冇類似經歷呢?


以下呢個quote係其中我好鍾意既一個

a camera did not make a great picture anymore then a typewriter wrote a great novel...
by Peter Adams









- 完 - 


enty 

沒有留言:

張貼留言