2015年2月27日 星期五

開心番埋嚟


數數手指都有幾年冇出過post喇 今次分享下早兩個月影嘅一輯家庭相


一歲嘅 Rex 除咗靚仔 仲好active 添


Rex 一家人比我一個好 warm 好開心嘅感覺 仲好好人 當然我嘅工作就係如實反映返出嚟啦


其實拍攝同日都有d小插曲 所以時間比較緊迫 


不過最後出來效果我自己都好滿意 真係要感激 Rex 爸爸媽媽超級合作 同對我絕對嘅信任


上圖所見 影到尾聲有人扭晒計 原來係肚餓  hahahahaha


影得比我好嘅通街都係 但我有很多個人的堅持 有個人風格上的 也有理念上的 

相信搵過我影過的會比較明白 不需要所有人都希歡我的相 亦不期望


"don't be number one... be the one!"






- 完 - 



NT


沒有留言:

張貼留言