2015年3月30日 星期一

我賣副產品


琴日為一位18個月小朋友影戶外 一到達目的地就不停扭計 

我亦算見不少小朋友 見過下大場面 哈哈 

打算先同小朋友玩下 熱下身才開始影 

玩咗一陣 就開始影 影咗約半個鐘情況就開始失控 要知道小朋友是不能迫的 只可以用耐性

媽媽亦提議不如算啦 我哋冇乜要求架 只要有一兩張合照就ok 數量並不重要

就係呢個時候 天助我也 由於我哋嘅拍攝地點比較偏僻 

只有一條車路出入 而且出了一些交通狀況 

亦代表想走也走不了 於是我們在草地上休息一下 

爸爸都輕歎呢度真係好舒服

天氣又好 香港人其實個個都好忙 實在無咩機會放低 iphone 去郊外親子樂 

無論最後d相如何 這一家人享受了一個愉快嘅親子下午 

當然我亦有一直找幾會影相啦 而成果亦都不錯 :P 

其實這是我一直最想做到的! 香港確實太多商業化的服務 限制多多 

甚麼extra相幾多錢一張 拍攝多一小時加幾多錢 etc. 

我當然亦要食飯 但我覺得冇需要賺到盡 人性化比較重要


希望客人可以享受過程 而相只係副產品 



- 完 - 



NT


沒有留言:

張貼留言