2013年9月27日 星期五

結分



他們十多年前大學時認識 一直到大約兩年前決定結婚...

她性格開朗 常帶歡樂給新邊所有人 
他是好好先生 品性純良

兩日前他們決定離婚....

她是我表姐 
我從來甚小在網上提及私人世界 但其實都無乜所謂吧 
反正 blog 友之中 真身見過面的 一隻手都數得晒 (除咗搵我影相嘅客外)

被家人認定最穩定的一對被兩年的婚姻毀滅了 

現在處於單身狀態的我 每一次親友聚會都理所當然地被問及
"點呀 幾時結婚 有無拍拖? 啊X太個女又係單身喎 仲好靚女添! 不如約出來食個飯吖"

我每一次都灑手拎頭
早幾年我會好想結婚生小朋友 
近幾年嘅離婚率可以話係'更有一個係左近'

無可否認靚嘅女仔絕對會吸引我對眼 我話唔會你實話我虛偽
但講到女朋友 hm... 心靈上嘅交往比較重要 或者呢啲就係平時所講嘅'有/無 feel' 
外表總有老去嘅一日 只有內在先可永久

至小在我單身的這兩年中 從未遇到一個我想追的
"結分" 離我太遠了....


希望表姐可以盡快平伏 重新出發

注: 相中人唔係我表姐 :P




- 完 - 


enty 



沒有留言:

張貼留言